چاپ روی لیوان تبلیغاتی سرامیکی یکی از خدمات محبوب ما در ایکس چاپ می باشد.

شما می توانید لوگو ، طرح و عکس دلخواه خود را روی لیوانهای سرامیکی به صورت تمام رنگی با بالاترین کیفیت چاپ کرده و در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگییرید.

 

چاپ دیجیتال تمام رنگی بدون محدودیت در رنگ

محصولات ایکس چاپ از جمله چاپ ماگ تبلیغاتی هیچ گونه محدودیتی  در تعداد رنگ نداشته و شما می توانید لوگو ، طرح و تصویر خود را به صورت تمام رنگی چاپ نمایید.

 

چاپ حرارتی ماندگار و قابل شستشو

محصولات ایکس چاپ بعد از چاپ شدن داخل پرس حرارتی قرار می گیرند تا رنگ به داخل بافت آنها نفوذ کند که این کار ماندگاری فوق العاده ای به چاپ می بخشد.

 

محصول درجه یک

کلیه محصولات ایکس چاپ توسط بهترین چاپگرها و ومواد اولیه کره ای موجود در بازار چاپ شده و تمام محصولات خام استفاده شده با درجه کیفیت A می باشند.

 

قیمت مناسب

از ابتدای تاسیس شرکت ایکس چاپ همواره ارایه محصول با کیفیت هدف ما بوده است از این رو ما به شما قول ارزانترین قیمت را نمیدهیم ولی به شما قول بهترین کیفیت را در کنار مناسبترین قیمت با خیال راحت میدهیم 

 

طراحی و مشاهده پیش نمایش به صورت آنلاین

در ایکس چاپ امکانی برای شما فراهم کرده ایم تا محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش داده و نمونه نهایی کار را قبل از چاپ مشاهده نمایید برای طراحی به صورت آنلاین به صفحه محصول مورد نظر مراجعه کرده و روی دکمه "شروع طراحی" کلیک کنید تا وارد محیط طراحی شوید

 

امکان چاپ بدون محدودیت در تیراژ (حتی یک عدد)

در ایکس چاپ محدودیتی در تعداد سفارش وجود ندارد شما می توانید از محصول دلخواه خود حتی یک عدد و یا به صورت تیراژ سفارش دهید و از تخفیف ویژه در سفارشهای تیراژ برخوردار شوید.

 

لیست قیمت لیوان تبلیغاتی

از آنجایی که قیمت محصولات پر نوسان می باشند جهت دریافت قیمت بروز لطفا در ساعات کاری با دفتر ایکس چاپ تماس حاصل فرمایید.

تلفن: 77190638-021

واتس اپ: 09352309352

  

برخی از نمونه کار و مشتریان ما

در این 10 سال افتخار همکاری با هزاران مشتری حقیقی و حقوقی را داشته ایم که در ادامه میتوانید بخش کوچکی از نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید.

 

بانک اقتصاد نوین

بیمه ایران

لوازم خانگی بوش

خشکبار محسن

دانشگاه اراک

جاباما

اسنپ

ایران ایر

کافه بازار

علی بابا

کریپسول

و ...

نمونه لیوان تبلیغاتی شرکت یونی پوس
نمونه لیوان تبلیغاتی شرکت چابک
نمونه لیوان تبلیغاتی شرکت محسن
نمونه لیوان تبلیغاتی شرکت آزاد آرنا

محصولات مرتبط

محصول به علاقه مندی ها اضافه شد